МІЖНАРОДНІ МІЖМІСЬКІ
ОБЛАСНІ ПРИМІСЬКІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ

 

АТ «КИЇВПАССЕРВІС»

 
en    ua   

ЦЕНТРАЛЬНИЙ АВТОВОКЗАЛ «КИЇВ»
АВТОСТАНЦІЇ КИЄВА ТА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Наші новини » Кому заважає Київпассервіс???

Кому заважає Київпассервіс???

 

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВПАССЕРВІС повідомляє, що на даний час проводиться робота щодо врегулювання ситуації, яка склалась навколо товариства. Для врегулювання даної проблеми товариство звернулось до компетентних державних органів, які мають можливість зупинити свавілля окремих посадових осіб Укртрансбезпеки, КМДА, КОДА  та захистять права та інтереси товариства.

Далі за текстом – витяг з раніше направлених товариством листів до Кабінету Міністрів України, СБУ та ГПУ.

 

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВПАССЕРВІС» створено на виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про проведення прозорої та конкурентної приватизації у 2015-2016 роках» № 271 від 12.05.2015 та наказу Фонду державного майна України № 1677 від 08.09.2016 «Про перетворення державного підприємства у публічне акціонерне товариство «Київпассервіс» шляхом перетворення Державного підприємства «Київпассервіс».

Відповідно до статуту ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «КИЇВПАССЕРВІС», затвердженого наказом Фонду державного майна України                         від 08.09.2016 року № 1677, ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВПАССЕРВІС» є правонаступником Державного підприємства «Київпассервіс».

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «КИЇВПАССЕРВІС» єдине підприємство в автотранспортній галузі України яке надає автостанційні послуги та перебуває у державній власності. Понад півстоліття наші автостанції надають автостанційні послуги пасажирам та автомобільним перевізникам для поїздок як по Україні так і за її межами.

ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС» у своїй діяльності керується законом України «Про автомобільний транспорт», наказом Міністерства транспорту і зв’язку України  від 27.09.2010 р. № 700 «Про затвердження порядку регулювання діяльності автостанцій», Постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 р. № 176 «Про затвердження правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», іншими нормативно правовими актами та статутом, надає автостанційні послуги як перевізникам так і пасажирам, є посередником в укладанні договорів перевезення.

Останнім часом, посадовими особами Державної служби України з безпеки на транспорті, Київської міської державної адміністрації, Київської обласної державної адміністрації за участю приватних осіб, власників приватної автостанції «Теремки», проводиться посилена «інформаційна війна» з нашим товариством. По телебаченню та в засобах масової інформації розповсюджуються чутки про закриття автостанцій товариства.  На перевізників здійснюється тиск, їх змушують розривати договори з ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС» та переходити з автовокзалу «Київ», АС «Південна», АС «Поділ» на приватну автостанцію «Теремки».

Зі слів самого Голови КМДА, Автовокзал «Теремки» щоденно спроможний забечити прибуття/відправлення близько 300 рейсів. Але пасажиропотік у столиці майже у 6 разів перевищує зазначену цифру, тому Автовокзал «Теремки» не зможе задовольнити потреби автоперевізників та пасажирів у прийнятті та відправленні рейсових маршрутів. У свою чергу, автостанції ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС» у місті Києві забезпечуюють понад 1670 рейсів щоденно.

Замість боротьби з нелегальними перевізниками, що заполонили всі куточки міста Києва та області, зазначені органи ведуть боротьбу з ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС», яке поки що є прибутковим і своєчасно сплачує всі податки до державного і місцевого бюджетів.

Посадовці Державної служби України з безпеки на транспорті та КМДА, знищуючи державні автостанції ПАТ «Київпассервіс» та виводячи з них автобусні рейси, сприяють створенню «нових стихійних» місць відправлення рейсових автобусів. Одними з багатьох прикладів бездіяльності Укртрансбезпеки, КМДА, КОДА можуть бути «облаштовані місця нелегальних перевізників» біля станції метро «Контрактова площа» - Київ-Ржищів (фотоматеріал додається), біля станції метро «Виставковий центр» - Київ-Васильків, Київ-Борова, Київ-Здорівка (фотоматеріал додається), біля станції метро «Житомирська», поряд з автостанцією «Південна» та інших «зручних» місць (короткий перелік «стихійних» місць в м. Києві додається).

 22.12.2016 р. закінчився термін дії Свідоцтв про атестацію автостанцій, які підпорядковані товариству, у зв’язку з чим ДП «Київпассервіс» неодноразово зверталося до Уктрансбезпеки для їх отримання.

 Відповідно до п. 1.3. наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.09.2010 р. № 700 «Про затвердження Порядку регулювання діяльності автостанцій» умовою функціонування автостанції як суб'єкта надання автостанційних послуг є наявність свідоцтва про атестацію.

Відповідно до п. 2.3 вищезазначеного наказу, проведення атестації автостанції передбачає:

- подання власником до Укртрансбезпеки заяви за формою, наведеною в додатку 3 до Порядку, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.09.2010 р.  № 700 (далі - Порядок), та паспорта автостанції;

- проведення обстеження та складання протоколу обстеження автостанції за формою, наведеною в додатку 4 до Порядку;

- внесення даних до переліку атестованих автостанцій;

- видачу свідоцтва про атестацію автостанції.

01.11.2016 року ДП «Київпассервіс» було подано до Укртрансбезпеки необхідний пакет документів для проведення атестації автостанцій підприємства (лист від 01.11.2016 р. №3/08-12/1191 із додатками до нього). Дані документи були подані та оформлені відповідно до Порядку регулювання діяльності автостанцій, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.09.2010 р. № 700.

13.12.2016 р. ДП «Київпассервіс» отримало лист № 9430/02/15-16 від 07.12.2016 р. в якому Укратрансбезпека лише ігнорувала звернення підприємства про проведення атестації, описуючи порядок проведення атестації, посилаючись на нормативно-правові акти з питань проведення атестації без зазначення причин не проведення атестації автостанцій.

Оскільки ніяких дій по проведенню атестацій автостанцій зі сторони Укртрансбезпеки не проводилося, 14.12.2016 року ДП «Київпассервіс» було повторно надано до Укртрансбезпеки повний пакет документів, необхідний для атестації автостанцій.

Відповідно до п. 2.6 Порядку регулювання діяльності автостанцій, затвердженого наказом № 700 від 27.09.2010 р. Міністерства транспорту та зв’язку України обстеження проводиться протягом 30 днів з дня одержання Укртрансбепекою заяви. За результатами обстеження складається протокол, який підписується особами, які провели обстеження та уповноваженою особою власника. Відповідно до п. 2.7 Порядку Укртрансбезпека протягом 10 днів з дня одержання протоколу розглядає питання про видачу свідоцтва про атестацію автостанції або про відмову у його видачі.

Протягом строку, визначеного законодавством, обстеження здійснено не було, а також підприємство не отримувало аргументованої відмови у проведенні атестації. Даний факт є свідченням бездіяльності Державної служби України з безпеки на транспорті та грубим порушенням нормативно-правових актів, що регулюють діяльність автомобільного транспорту.

20.02.2017 р. ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС» отримало відповідь від Державної служби України з безпеки на транспорті(лист № 1217/02/15-17 від 14.02.2017 р.), про відмову у проведенні атестацій автостанцій «Автовокзал «Київ», «Дарниця, «Південна», «Полісся», «Поділ», «Дачна», «Бориспіль», «Обухів» (вих. № 365/02/14-17 від 17.02.2017). Одна з підстав непроведення атестації, це відсутність документів, що підтверджують право власності чи користування земельними ділянками.

Звертаємо Вашу увагу на те, що Укртранбезпекою не проводиться атестація всіх автостанцій товариства, але особливий резонанс у столичної влади та посадових осіб Укртрансбезпеки викликають лише столичні автостанції «Автовокзал «Київ», «Поділ», «Південна».

Будівлі автостанцій ПАТ «КИЇВПАСЕРВІС» у місті Києві збудовані на земельних ділянках відведених під будівництво автостанцій рішеннями виконавчого комітету Київської міської ради, а саме: «Автовокзал «Київ» - рішення № 293 від 21.02.1956, «Дарниця» - № 1813 від 13.11.1972, «Дачна» - «№ 995 від 09.07.1963, «Південна» - № 416 від 02.04.1963, «Полісся» - № 392 від 13 03.1974, «Поділ» - № 744 від 02.06.1980. Також у наявності ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС» є кадастрові плани земельних ділянок із зазначенням площ та місць їх розташування. Але наявність рішень місцевих органів влади (виконавчого комітету Київської міської ради) на виділення земель під автостанції не є аргументом для посадових осіб Укртрансбезпеки.

ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС» має багаторічну історію, та є правонаступником цілого ряду транспортних підприємств, різних організаційно правових форм, які вели свою діяльність протягом багатьох десятиліть, та підпорядковувались Міністерству автомобільного транспорту УРССР, Міністерству транспорту України, Міністерству транспорту та зв’язку України, Міністерству інфраструктури України. В 2015 році у зв’язку з приватизацією, підприємство було виведено із сфери управління Міністерства інфраструктури України, та передано до сфери управління Фонду державного майна України.

Товариство весь час сплачує земельний податок за фактичне користування земельними ділянками відповідно до Податкового кодексу України, на яких розташовані асфальтовані майданчики, перони, тротуари, будівлі та інше майно, яке увійшло до статутного капіталу товариства та належить державі.

Отже, ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС» має всі підстави для постійного користування земельними ділянками на яких розміщені автостанції.

24.02.2017 р. ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС» було повторно надіслано заяви до Державної служби України з безпеки на транспорті на проведення атестації автостанцій.

Ухиляючись без законних підстав від проведення обстеження та атестації автостанцій   ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС», Укратрансбезпека грубо порушила Порядок регулювання діяльності автостанцій, затверджений наказом № 700 від 27.09.2010 р. Міністерства транспорту та зв’язку України.

Вважаємо, що дії, а також бездіяльність посадових осіб Державної служби України з безпеки на транспорті щодо вирішення питання про не проведення атестації автостанцій ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС» неправомірні та необґрунтовані. А рішення щодо вилучення з розкладів руху міжобласних автобусних маршрутів загального користування автостанцій товариства – незаконне, оскільки вчинене з грубими порушеннями і не відповідає завданням і функціям державного регулювання та контролю діяльності автомобільного транспорту, передбачених ст. 5 Закону України «Про автомобільний транспорт», вимогам та Порядку регулювання діяльності автостанцій, затвердженого наказом № 700 від 27.09.2010 р. Міністерства транспорту та зв’язку України, Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 18.02.1997 року № 176.

Звертаємо увагу, що Державна служба України з безпеки на транспорті передчасно та необґрунтовано опублікувала та оприлюднила інформацію на своєму веб-сайті та у листі адресованому ФДМ України та ПАТ «КИЇВПАСЕСРВІС» (вих. 365/02/14-17 від 17.02.2017 р.) про прийняття рішення щодо вилучення з розкладів руху міжобласних автобусних маршрутів загального користування автостанцій ПАТ «КИЇВПАСЕРВІС» чим введено в оману громадськість та користувачів транспортних послуг.

Відповідно до статті 68 Конституції України кожен зобов'язаний неухильно дотримуватися Конституції та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань відповідає обов'язок не поширювати про особу недостовірну інформацію та таку, що ганьбить її гідність, честь чи ділову репутацію.

Під діловою репутацією юридичної особи, розуміється оцінка їх підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин.

Під поширенням інформації слід розуміти: опублікування її у пресі, передання по радіо, телебаченню чи з використанням інших засобів масової інформації; поширення в мережі Інтернет чи з використанням інших засобів телекомунікаційного зв'язку; викладення в характеристиках, заявах, листах, адресованих іншим особам; повідомлення в публічних виступах, в електронних мережах, а також в іншій формі хоча б одній особі.

Наслідком оприлюднення Укртрансбезпекою неточної інформації, щодо подальшого функціонування автостанцій м. Києва є порушення немайнових прав ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС» та доведення такої інформації до широкого кола осіб.

В результаті такого оприлюднення, Департамент транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації дійшов висновку, що автостанції «Південна» та «АВ «Київ» будуть закриті.

Департамент транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації, не маючи на це ніяких законних підстав, звернувся до Фонду державного майна України з інформацією щодо вакантних посад на комунальних підприємствах дорожньо-транспортного комплексу м. Києва для можливості подальшого працевлаштування працівників автостанцій ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС», які нібито залишаться без роботи внаслідок закриття автостанцій.

Київська міська державна адміністрація, бажаючи забрати території на яких перебувають автостанції нашого товариства, проводить політику направлену на знищення та припинення їх експлуатації.

Так, голова Київської міської державної адміністрації звернувся до Міністра інфраструктури України з листом № 001-505 від 03.03.2017 про припинення експлуатації автовокзалу та автостанцій ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС». Всі факти, викладені у листі необрунтовані, не об’єктивні та не відповідають дійсності.

Посилаючись на Концепцію розвитку міста Києва, автор листа стверджує, що столичні автовокзали та атостанції мають розміщуватися не в центральній частині міста, а на околицях, поряд зі станціями метрополітену, де пасажирам буде зручно пересісти на міський пасажирський транспорт загального користування.

Концепція розвитку міста Києва не є нормативно-правовим актом, даний документ не є загальнодоступним, а можливо і взагалі відсутній, тому не може впливати на вирішення таких масштабних та важливих питань, як закриття автостанцій міста.

Автостанції міста Києва, а саме: «Автовокзал «Київ», «Дарниця, «Південна», «Полісся», «Поділ», «Дачна» внесено до статутного капіталу ПАТ «КИЇВПАСЕРВІС», отже є власністю товариства.

Господарське товариство є власником майна, переданого йому у власність засновниками і учасниками як внески (стаття 85 ГКУ).

Відповідно до статті 316, 317 Цивільного кодексу України правом власності є право особи на майно, яке вона здійснює відповідно до закону за своєю волею, незалежно від волі інших осіб. Власникові належать права володіння, користування та розпоряджання своїм майном.

В різних частинах міста Києва функціонує 6 автостанцій ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС»: «Автовокзал «Київ», «Дарниця», «Південна», «Полісся», «Поділ», «Дачна». КМДА наполягає на припиненні експлуатації АС «Південна», АС «Поділ», АС «АВ «Київ». Вказані автостанції забезпечені зручною транспортною розв’язкою, поряд є станції метро та пасажирський транспорт для зручності та комфорту пасажирів.

АС «Південна», розміщена на околиці, а не в центрі міста, як стверджує мер столиці. Поряд з автостанцією станція метро Іподром, та зупинка міського тарнспорту, зручна транспортна ров’язка.

В даному листі, голова КМДА стверджує про аварійність автостанції «Південна» та можливість її руйнування замовчуючи той факт, що у 2012-2013 роках КП «Київський метрополітен», яке є підпорядкованим підприємством КМДА, провів капітальний ремонт та повне відновлення будівлі про що є висновки експертів та акти виконаних робіт.

Автостанція обладнана зручними платформами для посадки/висадки пасажирів, перевезення здійснюють комфортабельні автобуси.

Наполягаючи на закритті київських автостанцій, столичний очільник, прикриваючись концепцією розвитку міста, яка не має жодної юридичної ваги, та пісенним конкурсом Євробаченя переслідує власні корупційні інтереси. Ціна питання – землі центральної частини міста Київ, які вже десятки років працюють на користь киян та гостей столиці. Діяльність автостанцій налагоджена та удосконалена, для зручності пасажирів діють міські, міжміські, міжобласні та міжнародні автобусні маршрути.

Дії Київської міської державної адміністрації націлені на знищення столичних автостанцій, які перебувають у державній власності, захоплення земель центральної частини міста для власного збагачення.

На підставі вищезазначеного листа КМДА, Укртрансбезпека, в порушення діючих нормативних документів, розсилає термінові листи (фотокопія додається) автоперевізникам з вимогою негайно перейти з автостанцій «Автовокзал «Київ» і «Південна» на приватну автостанцію «Теремки».

Голова Державної служби України з безпеки на транспорті Ноняк М.В. провів спільно з представниками КМДА нараду щодо закриття автостанцій нашого товариства без офіційного залучення керівництва ПАТ «Київпассервіс».

Київська обласна державна адміністрація за підписом в.о. начальника управління Манушевича О.Л. направила листи автоперевізникам Київщини про обов’язок «перейти» на автостанцію «Теремки» (копія листа додається).

Оскільки ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС» перебуває у процесі приватизації і основним видом його діяльності є обслуговування наземного автотранспорту, то відсутність атестації автостанцій призведе до втрати інвестиційної привабливості товариства, зриву процесу приватизації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Про проведення прозорої та конкурентної приватизації у 2015-2016 роках» від 12.05.2015 № 271, неможливості надання пасажирам послуг з перевезення, часткової зупинки роботи товариства або взагалі до припинення його основної діяльності. Дії та бездіяльність Укртрансбезпеки, вилучення з розкладів руху міжобласних автобусних маршрутів загального користування автостанцій ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС» через не проходження атестації призведе до фактичного закриття автостанцій, зокрема автостанції «Південна» та «АВ «Київ» та доведення ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС» до банкрутства, що тягне за собою настання кримінільної відповідальності.

Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Тому для прийняття обґрунтованого рішення, про невідповідність автостанцій вимогам Порядку регулювання діяльності автостанцій, спочатку необхідно провести обстеження автостанції, скласти протокол та розглянути його, та за необхідності, виявлені недоліки будуть усунуті.

 

У своїх зверненнях ПАТ «КИЇВПАССЕРВІС» просить захистити не лише нас, а й пасажирів та автомобільних перевізників, які бажають і надалі здійснювати відправлення регулярних автобусних рейсів з автостанцій товариства, що на наш погляд, може допомогти колективу і зупинити свавілля можновладців, що працюють в інтересах приватного бізнесу, а не держави, та не виконують своїх обов’язків.

 

 

З повагою,

 керівництво ПАТ «КИЇПАССЕРВІС».





© АТ «КИЇВПАССЕРВІС» 2018

Зворотній зв'язок