Нове життя автовокзалів Києва: приватний інвестор розпочинає масштабну модернізацію

Приватний інвестор, який навесні цього року придбав у держави       ДП «Київпассервіс», до складу якого  входить 6 автостанцій Києва та 18 - у Київській області, найближчим часом має намір розпочати  глобальну модернізацію столичних та обласних автовокзалів. Першим в черзі на модернізацію є Центральний автовокзал столиці. 

 Директор із маркетингу «Київпассервіс» Дмитро Ожигов: «Вже отримані всі юридичні дозволи та документи на модернізацію Центрального автовокзалу Києва, готовий його  план та дизайн, які будуть презентовані найближчим часом».

 Як відомо, центральний автовокзал Києва є інфраструктурною візитною карткою столиці – подібно до міжнародного аеропорту «Бориспіль», міжнародного аеропорту «Київ» та центрального залізничного вокзалу.

 На жаль, протягом тривалого часу інфраструктурний розвиток автовокзалів та автостанцій Києва не здійснювався з огляду на ряд об’єктивних та суб’єктивних причин. 

 «Плануємо, аби Центральний автовокзал Києва став міжнародним транспортним хабом, звідки відправлятиметься все більше і більше маршрутів не тільки у межах нашої країни, але й далеко за її межі, - зауважує Дмитро Ожигов. - Наша основна мета – розвиток нової європейської культури автобусних перевезень, яка розширює свої позиції по всьому світу з огляду на доступність таких подорожей, зручний час відправлення, комфорт пересування».

 Сучасний, інноваційний, зручний як для пасажирів так і для перевізників автовокзал стане  комфортною  зоною очікування рейсів - із сучасними фуд-кортами, інформаційними  табло по всій території автовокзалу, зонами відпочинку, медичним кабінетом для допомоги пасажирам та проходження водіями автобусів передрейсового огляду.

В новому проекті враховано усі вимоги для користування пасажирами з обмеженими можливостями. 

У подальшому передбачається спорудження сучасного готелю для очікування рейсів або ночівлі на території автовокзалу, додаткові VIP-послуги.

 На жаль, на сьогодні понад 70% всіх міжобласних, міжміських, міжнародних автобусних перевезень - це нелегальні перевезення, що є великою проблемою як для держави, так і для її громадян. 

 «Користуючись послугами нелегальних перевізників, пасажири піддають своє здоров’я та життя небезпеці, - акцентують увагу у «Київпассервісі». - Жоден  нелегальний перевізник не має належних дозвільних документів на перевезення, транспортні засоби не проходять технічної перевірки, водії не проходять медичного огляду перед рейсами, пасажири на час подорожі не застраховані. Маємо щоденну інформацію про велику  кількість аварій з постраждалими пасажирами, які користувались послугами нелегальних перевізників».

Задача нового менеджменту підприємства - змінити погляди громадян на користування автобусними перевезеннями. «Якщо будуть створені належні, комфортні, сучасні умови на автовокзалах – громадяни почнуть призвичаюватися до сервісів, до яких вже звикли в Європі, проте яких поки позбавлені наші співвітчизники, -  зауважує Дмитро Ожигов. - Сучасні автовокзали, де є кондиціювання, зручні  зони відпочинку, кімнати для матері й дитини, звідки вирушають перевірені транспортні засоби та пройшов огляд водій – це сьогодення цивілізованого світу. «Незрозумілі» паркувальні майданчики із відсутністю будь-яких умов для очікування, що більше нагадують середньовічні базари, - мають відійти у минуле».
           

 Довідка 

 4 березня Фонд Державного майна України 2020 року провів відкриті торги з продажу ДП «Київпассервіс», до складу якого  входить 6 автостанцій Києва та 18 автостанцій в Київській області.

 В результаті торгів переможцем стало ТОВ «БАСТІОН ГРУП». Кінцева ціна аукціону склала понад  230 млн.грн. В рамках приватизаційних умов має бути  збережено діяльність автостанцій по Києву протягом 5 років і по області - протягом 15 років. Це є гарантією подальшого розвитку підприємства